Efektywne zrzucanie kilogramów

Efektywne zrzucanie kilogramów

Troska o zgrabne i szczupłe ciało towarzyszy niemal każdemu z nas. Rzecz jasna, nie zawsze jednak troska ta idzie w parze z konkretnymi działaniami. Wiele osób utożsamia bowiem z rzucanie kilogramów w drastyczną głodówką i z wyczerpującym treningiem, zatem nie ma na to szczególnej ochoty. Tymczasem jest wręcz przeciwnie. Aby trwałe schudnąć, bez efektu jojo, nie należy się wcale głodzić, tylko jeść z umiarem, i to pełnowartościowe produkty, po których czujemy się syci i które dostarczają naszemu organizmowi cennych substancji, jednocześnie go nie tucząc. Warto też uprawiać sport, ale również z umiarem, nie do przetrenowania. Efektywne zrzucanie kilogramów powinno odbywać się z rozsądkiem i służyć nie tylko zmniejszeniu masy ciała, ale również poprawie naszej kondycji, siły i ogólnego samopoczucia. Osoby, które się odchudzają, absolutnie nie powinny pomijać posiłków, wręcz przeciwnie, powinny jeść pięć razy dziennie, tyle że nie za duże porcje. Rano najlepiej spożywać duże ilości węglowodanów, czyli owoców, warzyw, pełnoziarnistych produktów zbożowych, zaś po południu lepiej jeść głównie białko, to jest orzechy, fasolę, ewentualnie mięso lub nabiał. Jeżeli zaś chodzi o sport, to powinien on być uprawiany w takiej ilości, w jakiej nasze ciało jest w stanie go tolerować. Na początek zacznijmy po prostu od długich spacerów, stopniowo wprowadzając coraz bardziej męczące aktywności, jak jazda na rowerze, pływanie, bieganie, trening na siłowni.