Długopisy wizytówką firmy. W tym stwierdzeniu jest naprawdę wiele prawdy. Czy macie już swoje firmowe pisaki?

Kupić czy nie kupić

Zakup firmowych długopisów to nie taki mały wydatek, zwłaszcza wtedy, gdy nie ma się żadnych dochodów, ZUS trzeba zapłacić, a pensja wciąż nie wpływa na konto, bo albo tak jest w umowie, albo nie ma skąd, bo nie ma zleceń 🙂 Mimo wszystko, doszłam do wniosku, że dobrze zainwestować w firmowe długopisy. Nie pokażę Wam ich dokładnie z racji tego, że jest tam mój numer telefonu, jednak są tego typu.

Znajduje się na nich nazwa mojej działalności wraz z podanym numerem telefonu. Dzięki temu klienci przez cały czas mogą mieć mnie ,,pod ręką” i skontaktować się ze mną natychmiast w niecierpiącej zwłoki sprawie. Na początek zamówiłam 200 długopisów w czterech kolorach, co wyniosło mnie nieco ponad 200 złotych. Celowo wybrałam nieco droższe pisaki, gdyż chciałam, by wyglądały elegancko i miło się kojarzyły.

Bardzo dobra inwestycja

Choć początkowo nie byłam do nich specjalnie przekonana, bywały chwile, że żal mi było wydawać 200 złotych, to nie żałuję, że skusiłam się na ten zakup. Rozdaję je klientom, którzy skorzystali z moich usług. Większość przyjmuje ten gadżet bardzo entuzjastycznie, co mnie cieszy. Nawet jeśli ktoś nie będzie chciał korzystać z Waszych usług, i tak możecie wręczyć mu długopis ,,na przyszłość”. Podobnie jest z wizytówkami. Podobno panuje zwyczaj by dawać po dwie – jedną dla rozmówcy, a drugą po to, by mógł przekazać i polecać Was dalej.

Długopis wizytówką firmy

Uważam, że w gadżety promocyjne warto zainwestować już od pierwszych dni. Pieczątka i wizytówki są niemalże niezbędne już od początku prowadzenia działalności. Długopisy mogą być miłym, dobrze kojarzonym dodatkiem. Warto pamiętać o tym, by zawrzeć na nich numer telefonu, dzięki czemu klient nie będzie musiał go szukać na zaginionej wizytówce 🙂 Choć na początku prowadzenia działalności nie jest to mały wydatek, bardziej opłaca się zainwestować na raz w większą ilość, gdyż wychodzi to korzystniej cenowo. A jakie gadżety promocyjne ma Wasza firma?

Zobacz także